خبر

بهترین بازی های رایگان استیم در سال 2022

بازی های رایگان استیم

بهترین بازی‌های رایگان موجود در Steam ممکن است با گرافیک سطح بالا یا تولید زیادی که عناوین گران قیمت AAA دارند عرضه نشوند، اما  سرگرم بودن آن‌ها باعث می‌شود که مورد توجه قرار گیرند. خرید یک رایانه شخصی مخصوص گیم  در حال حاضر بسیار گران است بنابراین، گاهی اوقات شما باید بازی های رایانه را کنار بگذازی یا حداقل، عناوین قدیمی تر را بازی کنید.

خبر خوب این است که بازی های رایگان می توانند به همان اندازه سرگرم کننده باشند. می‌توانید بهترین عناوین رایگان پیشنهادی Steam را جستجو کنید. اگرچه برخی از آنها از طریق خرید های درون بازی درآمد کسب می‌کنند، اما آن‌ها اختیاری هستند و شما همچنان می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای سرگرم شوید.

با وجود گزینه های بسیار زیاد، به سختی می توان از میان گزینه های خسته کننده ، گزینه های عالی را انتخاب کرد . اما، از آنجایی که ما تعداد زیادی از آنها را آزمایش کرده‌ایم ، از نظر ما بهترین بازی‌های رایگان را در Steam موارد زیر هستند . آنها بسیار جذاب هستند به نحوی که ممکن است از خود بپرسید که چرا پول زیادی را برای بازی های دیگر خرج کرده اید.

بهترین بازی های رایگان steam در یک نگاه :

  • Path of Exile
  • Counter-Strike: Global Offensive
  • Idle Big Devil
  • Paladins: Champions of the Realm
  • Crusader Kings II
  • Warface: Blackout
  • Art of War: Red Tides
  • Warframe
  • Valorant
  • Dota 2

1. Path of Exile

اگر از طرفداران بازی‌هایی مانند Diablo هستید و می‌خواهید راهی پیدا کنید که این بازی را ادامه دهید ، Path of Exile یک انتخاب عالی خواهد بود. این اکشن-RPG  بر روی شخصی سازی کاراکتر تمرکز می کند و محتوای کافی دارد تا شما را برای سال های آینده همراهی کند. انجمن Path of Exile نیز بزرگ است و درهایی را به روی شما باز می کند تا دوست های آنلاین پیدا کنید.

در این بازی هرچه بیشتر بازی کنید پیچیدگی افزایش می یابد، و اجازه می‌دهد لایه‌هایی از محتوای متنوع داشته باشید و  و تنوع گستردگی آن بسیار زیاد است ، آزادی به شما اعطا شده به این معنی است که بازی فقط به همان اندازه پیچیده است که شما آن را بازی می کنید.

می‌توانید به قرارداد پایبند باشید و ماجراجویی را برای کشتن، غارت و راه رفتن دزدکی راه بیندازید، یا به سادگی همه چیز را با سرعت خود پیش ببرید و مخفیگاه شخصی خود را ایجاد کنید. بهترین از همه، این تجربه همیشه در حال تغییر کاملا رایگان است.

 

 

Path of Exile

Path of Exile

 

دانلود بازی : Path of Exile

 

2. Counter-Strike: Global Offensive

با وجود اینکه به سرعت به سن 20 سالگی نزدیک می شود، Counter-Strike: Global Offensive به دلیل به روز رسانی های مکرر و اختصاصی، هنوز یکی از محبوب ترین بازی های تیراندازی اول شخص چند نفره است. حتی اگر خودتان هرگز آن را بازی نکرده باشید، حتما درباره آن شنیده اید.

دو تیم متضاد متشکل از تروریست ها و ضد تروریست ها در حالت های مختلف بازی میکنند ، برای ایمن کردن مکان برای کار گذاشتن یا خنثی کردن بمب و نجات یا گرفتن گروگان ها به رقابت می پردازند، اگرچه حالت های دیگری مانند “Deathmatch” برای افرادی که فقط می خواهند امتحان کنند در دسترس است.

اگر عناوینی مانند Overwatch یا Call Of Duty که شما را ملزم به خرید بازی می‌کنند خسته شده اید ، این FPS کلاسیک یک جایگزین عالی برای بازی است. فقط هم تیمی های خود را فلش بنگ نکنید.

 

csgo

 

دانلود بازی : Counter-Strike: Global Offensive

 

3. Idle Big Devil

این بازی RPG  قبلاً نقدهای تحسین برانگیز زیادی از طرف گیمرهای Steam دریافت کرده است و آن را به یکی از بهترین بازی های رایگان در Steam تبدیل کرده است. در حالی که این یک بازی به شما امکان می دهد بدون تعامل زیاد در بازی پیشرفت کنید، کارهای زیادی برای انجام دادن در حین انتظار وجود دارد تا هرگز خسته کننده نشود. همچنین در بازی اولیه مقدار زیادی ارز رایگان دریافت می کنید که به بازیکنان جدید فرصتی برای پیشرفت سریع می دهد.

در Idle Big Devil، شما توسط پادشاه به عنوان ارباب کشتن مردگان و موجودات تسخیر شده توسط ارواح شیطانی منصوب می شوید. شما این کار را با کمک مجموعاً پنج قهرمان انجام می دهید که در طول بازی آنها را به خدمت می گیرید. همانطور که در این قاره سفر می کنید، می توانید در رویدادهای مختلفی شرکت کنید که به شما امکان می دهد غارت جمع آوری کنید و همچنین کارهای روزانه را انجام دهید که به شما جایزه می دهد. همچنین می توانید منابعی را برای تقویت قهرمانان خود و ارتقای قلعه خود جمع آوری کنید.

Idle Big Devil با پیشرفت شما کمی پیچیده و سخت تر می شود و به نقطه ای خواهید رسید که باید تصمیم بگیرید که آیا پول خرج کنید یا پیشرفت کندتر در بازی را تحمل کنید. با این حال، این بازی می‌تواند کاملاً رایگان باشد، اگر بخواهید پول خرج نکنید.

idle big devil

idle big devil

 

دانلود بازی : Idle Big Devil

 

4. Paladins: Champions of the Realm

Paladins درست پس از یک تیرانداز تیمی خاص از بلیزارد شروع به کار کرد، و سخت است که شباهت‌ها را نبینیم. با این حال، این بدان معنا نیست که FPS رایگان استودیوی Hi-Rez ارزش وقت شما را ندارد ، بلکه فقط به این معنی است که شما چیزی را بازی می کنید که اغلب به همان اندازه سرگرم کننده و با ارزش است بدون اینکه مجبور شوید با یک بازی کامل هزینه کنید.

بازی با مجموعه ای از شخصیت ها (معروف به قهرمانان)، هر مسابقه یک تجربه خاص را ارائه می دهد که بیشتر از سایر بازی های تیراندازی رایگان به نظر می رسد.

Paladins شامل همه چیز است، از دفاع / حمله به سبک Overwatch گرفته تا حالت Survival شبیه به ژانر محبوب «battle royale» که توسط PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite محبوب شده است. این بازی به طور مداوم لذت بخش و با ارزش است.

بازی در Steam رایگان است و تا زمانی که می‌خواهید، نیازی به خرج کردن پول در آن نیست.

paladins

paladins

 

دانلود بازی : Paladins: Champions of the Realm

 

5. Crusader Kings II

همه ما در مورد چگونگی پرسه زدن در اروپا در قرون وسطی خیال پردازی کرده ایم. خب، با بازی Crusader Kings II، می‌توانید دقیقاً این کار را انجام دهید، و نقش یک لرد مسیحی را بازی کنید که به دنبال گسترش و حفظ سلسله خود است در حالی که کل قاره در آشوب است. و فقط مهاجمان نیستند که باید نگران آنها باشید. رعیت و درباریان شما نیز مشغول توطئه علیه شما هستند.

شما همچنین قوانینی را معرفی خواهید کرد، با دیگر بزرگان دوست خواهید شد و از دین خود در برابر بدعت گذاران دفاع خواهید کرد. هر تصمیمی که می گیرید، فقط به یاد داشته باشید که این یک بازی استراتژی است. بنابراین حتی کوچک‌ترین آنها نیز می‌توانند بر زنده ماندن یا عدم حیات خاندان شما در دوران تاریکی تأثیر بگذارند.

اگر دوست دارید با دوستان بازی کنید، این بازی حالت چند نفره رقابتی دارد. بنابراین می‌توانید با حداکثر ۳۲ بازیکن دیگر بازی کنید و اگر می‌خواهید زمان باکیفیتی را با عزیزان خود بگذرانید ، این بازی یکی از بهترین بازی های رایگان برای این کار هست.

Crusader Kings II

Crusader Kings II

 

دانلود بازی : Crusader Kings II

 

6. Warface: Blackout

بازی های شوتر رایگان در شکل سنتی‌تر معمولاً مورد توجه قرار می‌گیرند، اما علی‌رغم تمام آن گزینه های AAA شرکت هایی مانند Activision و EA، Crytek Kiev ، این بازی موفق شده است که یک بازی کوچک قوی را جمع‌آوری کند. FPS ای که می تواند به اندازه بسیاری از بازی های دیگر AAA در ژانر شوتر هیجان انگیز و لذت بخش باشد.

Warface: Blackout چهار کلاس را برای انتخاب ارائه می‌دهد، با سلاح‌ها، تجهیزات، ضمیمه‌ها و مهارت‌های خاصی که به هر یک گره خورده‌اند. داشتن تعادل مناسب کلاس‌ها در تیم شما، اخلاق کار گروهی به سبک Battlefield را بیشتر می‌کند، به‌ویژه زمانی که مهندسان می‌توانند زره‌ها را تعمیر کنند و تک تیراندازها می‌توانند پشتیبانی کنند.

پس از چهار سال ، Warface اقتصاد آنلاین خود را نیز بهبود بخشیده است و به شما این امکان را می دهد که ارز درون بازی را در یک سیستم اجاره ای خرج کنید به نحوی که به شما امکان می دهد قبل از خرج کردن پول ، اسلحه ها و تجهیزات را آزمایش کنید.

Warface: Blackout

Warface: Blackout

 

دانلود بازی : Warface: Blackout

 

7. Art of War: Red Tides

آیا به دنبال یک اسپین آف ( MOBA ( multiplayer online battle arena هستید که روی عناصر RTS سبک باشد اما به اندازه کافی عمیق باشد که شما را در هر مسابقه درگیر کند؟ خوب، ما یک بازی زیبا برای شما داریم. Art of War: Red Tides ساختار کلاسیک MOBA را به کار می‌گیرد ، شما را در کانالی با تعداد زیادی نیرو به سمت پایین هدایت می‌کند، در حالی که می‌خواهید پایگاه دشمن را در انتهای دیگر نابود کنید. ممکن است برای افراد سخت گیر جذاب نباشد، اما برای کسانی که به دنبال بازی سبک و استراتژیک هستند بسیار مناسب است .

این بدان معنا نیست فقط تماشاگر هستید ، شما همچنان باید میدان نبرد را بررسی کنید و از ذخایر انرژی خود برای ساختن واحدهایی برای مقابله با آنهایی که در حال حاضر در میدان هستند استفاده کنید. سه حالت در دسترس وجود دارد، اما حالت 3v3 است که بهترین عملکرد را دارد، با مسابقاتی که اغلب تیمی برنده است که بهترین ترکیب را چیده است .

Art of War: Red Tides

Art of War: Red Tides

 

دانلود بازی : Art of War: Red Tides

 

8. Warframe

بسیار خوب، کلمه «war» در بسیاری از بازی های آنلاین رایگان استفاده شده است ، اما این به این دلیل است این سبک بازی بسیار سرگرم‌کننده هستند. Warframe نمونه دیگری از این دست است ، یک بازی شوتر آنلاین که به یکی از لذت بخش ترین بازی های رایانه شخصی تبدیل شده است.

با کنترل یک نینجا فضایی شمشیردار (بله، به همان اندازه که به نظر می رسد جالب است)، این بازی مانند تلاقی بین For Honor و Destiny 2 است، با حالت هایی که مسابقات PvE و PvP را ارائه می دهند تا شما را درگیر خود نگه دارد. حتی یک حالت داستانی نیز وجود دارد، و در واقع بسیار سرگرم کننده است، اگرچه در جاهایی کمی تکراری به نظر میرسد.

Developer Digital Extremes نیز به Warframe اختصاص داده شده است و به‌روزرسانی‌ها و رویدادهای منظمی را ارائه می‌کند که ارتقاء و گسترش جدیدی را در فرهنگ غنی آن ارائه می‌دهد. ممکن است روی کنسول‌ها استقبال زیادی نشده باشد، اما Warframe یکی از بهترین نمونه‌های بازی‌های رایگان در استیم است.

warframe

warframe

 

دانلود بازی : Warframe

 

9. Apex Legends

ژانر بازی‌های «Battle Royale» در مدت زمان بسیار کوتاهی محبوبیت خود را به دست آوردند و تاج بهترین عنوان کلی به شدت مورد مناقشه قرار گرفته است. یکی از ثابت‌ترین بازی‌هایی که در لیست «بهترین‌ها» ظاهر می‌شود، Apex Legends است و دلیل خوبی هم دارد.

Respawn Entertainment Apex Legends را مخفیانه به جهان عرضه کرد و در عرض یک هفته به ۲۵ میلیون بازیکن رسید. شما تمام عناصر یک شوتر بتل رویال خوب را دارید، اما Apex Legends با وجود تازه واردانی مانند Valorant به محبوبیت بیشتری رسیده است.

البته با لوت باکس های اختیاری معمولی همراه است، اما شما تعهدی به خرید هیچ یک از اینها ندارید. بازی پایه کاملا رایگان است و مانند بسیاری از بازی های مشابه، می توانید قفل شخصیت ها را با بازی کردن به جای استفاده از پول نقد واقعی باز کنید.

apex legends

apex legends

 

دانلود بازی : Apex Legends

 

10. Dota 2

یکی از نمادین ترین MOBA های موجود برای بازی، اگر عناوین مشابهی مانند League of Legends یا Heroes of the Storm را بازی کرده باشید، احتمالاً نام Dota 2 را شنیده اید. Dota 2 که توسط Valve پذیرفته شده است ، زمانی فقط بازسازی یک مد محبوب برای بازی اصلی Defense of the Ancients بود که توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب ترین نمونه های ژانر MOBA تثبیت کند.

با توجه به ماهیت رقابتی آن، Dota 2 سرعت یادگیری بالایی دارد و یک بازی بسیار پر ارزش با تعداد زیادی شخصیت و محتوا برای لذت بردن است . شما با چهار بازیکن دیگر تیم می‌شوید تا در مقابل یک تیم حریف قرار بگیرید و پایگاه آن‌ها را تصرف کنید، با آیتم‌های قابل خرید زیادی برای بهینه‌سازی شخصیت خود، با کلاس‌های مختلف مانند DPS (ضربه در ثانیه)، تانک‌ها و ساپورت کننده ها ..

این سبک از بازی، سلیقه همه نخواهد بود، اما برای افرادی که از MOBA رقابتی لذت می برند، Dota 2 یکی از بهترین های دنیای بازی است.

dota 2

dota 2

 

دانلود بازی : Dota 2

 

بازی رایگان استیم بهتری سراغ دارید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *